Uwaga

Proszę o pisanie w komentarzach, przy zamówieniach imię autorki, która ma dane zamówienie zrealizować :3
Hesperiata, czy Neko ^^

piątek, 28 marca 2014

Witajcie ;)



Chcę Was poinformować, że wszystkie dzisiejsze posty, są przeniesione z bloga: CentrumFanFiction, który prowadziłam razem z przyjaciółką. Niestety, tydzień temu odeszła jedna z autorek, a ja i Mizzu mamy jeszcze swoje osobiste blogi... Po prostu sobie nie radziłyśmy, więc po konsultacji postanowiłyśmy, iż wszystkie scenariusze z tamtego bloga przeniosę na mój, a tamten usuniemy... Również zamówienia, które nie zostały zrealizowane, zostaną opublikowane na tym blogu....
Pragnę też ze smutkiem poinformować, że wszystkie scenariusze z +18 z "Zamówień" zostaną zrealizowane, ale są to ostatnie, jak na razie, tego typu scenariusze napisane przeze mnie... Ale śmiało zamawiajcie zwykłe <3 <3 <3

2 komentarze:

  1. Witam Cię. Nominowałam Twój blog do Versatile Blogger Award. Więcej w tej notce :D http://the-listen-to-kpop.blogspot.com/2014/03/versatile-blogger-award-2.html

    OdpowiedzUsuń