Uwaga

Proszę o pisanie w komentarzach, przy zamówieniach imię autorki, która ma dane zamówienie zrealizować :3
Hesperiata, czy Neko ^^

piątek, 28 marca 2014

To moja wina... ( EXO ) Dalsza Część

Jak wcześniej pisałam trzecia część miała być ostatnia, ale z chęcią pociągnę dalej to opowiadanie. Co was czeka w następnych częściach? Na pewno zdrady i powroty, nowe miłości, przeszkody i intrygi. Nie mogę wam też teraz powiedzieć, czy będzie szczęśliwe zakończenie. Do tego musicie sami dojść.
Życzę wam wytrwałości w czytaniu i czekaniu na kolejne części :*****
Nowi bohaterowie: 

TaeJoon - nowa tancerka zespołu. Miła i słodka. Potem dopiero się okaże co z niej za ziułka. Potem jednak wszyscy dowiedzą się całej prawdy, również tego kto tak naprawdę za tym wszystkim stoi.
avatar2,465101_800_600_

Yonna  - pojawi się tylko na chwile, ale nieźle namiesza.
sexi

JiMini - córka So Young Yoon. Będzie jednąz głównych bohaterek w dalekich, dalekich częściach.
córka So

Na razie tyle, reszta kiedy indziej :**
Musicie wiedzieć, że to opowiadanie zainspirowało mnie do drugiego, które będzie powiązane z tym o losach Daisy, Tao, Kitty, Kai'a i innych. Będzie to kontynuacja " To moja wina... " z udziałem starych i nowych bohaterów.  Główni bohaterowie będą bliscy tym starym. Domyślcie się dlaczego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz