Uwaga

Proszę o pisanie w komentarzach, przy zamówieniach imię autorki, która ma dane zamówienie zrealizować :3
Hesperiata, czy Neko ^^

niedziela, 16 marca 2014

Witajcie,
Mam nadzieję, że zła pogoda nie dosięgnęła też Was, bo ja przez to mam zniszczoną całą niedzielę i siedzę w domciu. Przynajmniej tyle, że jest mi cieplutko ^^ Wiem, że bardzo często przepraszam, ale to już mi weszło w rutynę i mam zamiar znowu przeprosić.... Próbuję jakoś poradzić sobie z blogami i pogodzić pisanie ze szkołą, ale nie zawsze mi się to udaje :( Jest mi smutno z tego powodu, bo kocham dla Was pisać i każdy Wasz komentarz sprawia, że głupio uśmiecham się do monitora ;)  Wasze zamówienia bezpiecznie czekają i nikt o nich nie zapomniał <3 Mam mnóstwo pomysłów, ale strasznie mało czasu, więc naprawdę proszę o wyrozumiałość.... Jak wiecie, od niedawna zabrałam się za o wiele dłuższe opowiadania i mam już w planie trzy powieści, ale w głowie mam też wiele pomysłów na inne książki własnego autorstwa. Nadal nie mam pojęcia jak do tej pory znajdywałam na to wszystko czas.... Egzaminy tuż tuż i nauki coraz więcej, więc moje blogi będą rozwijały się w wolniejszym tempie, co nie oznacza, że z nich rezygnuję <3 Za bardzo kocham to co robię i za bardzo kocham Was k-popowcy :*



( taki tam gifek z GongChan'em dla moich czytelników <3 )
Hesperiata

2 komentarze:

  1. My też Cię kochamy, przynajmniej ja :D Cieszę się że nie rezygnujesz z bloga i życzę powodzenia na egzaminach ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i mam nadzieję, że nie tylko Ty mnie kochasz sano <3 <3

    OdpowiedzUsuń