Uwaga

Proszę o pisanie w komentarzach, przy zamówieniach imię autorki, która ma dane zamówienie zrealizować :3
Hesperiata, czy Neko ^^

wtorek, 25 marca 2014

Libser Award

Na prawdę, aż trudno mi uwierzyć w to, iż zostałam nominowana do Libster Award... <3 Bardzo dziękuję Ani Biernackiej... Ciesze się, że ktoś docenił mój niemały trud i mimo tego, że nie zawsze idzie mi dobrze, mam przy sobie ludzi, którzy czytają mojego bloga... Kochani, dzięki Wam ŻYJĘ!!!! Komawo <3


Zasady:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.


Pytania:

1.Skąd czerpiesz pomysły na opowiadania/scenariusze?

Ze wszystkiego.... Piosenek, teledysków, dram, filmów, legend i książek.... a nawet z własnych życiowych sytuacji i doświadczeń <3 

2.Girlsband vs boysband który wybierasz?

Zdecydowanie boysband, ponieważ mają mocniejsze brzmienie, co nie oznacza, że nie lubię też słuchać girlsbandów... od czasu do czasu lubię posłuchać czegoś słodkiego co mnie rozweseli :D 

3.Jaki jest twój ulubiony zespół?

Mój pierwszy... mam do niego sentyment : U-Kiss

4.Od jak dawna słuchasz k-popu?

Od sylwestra 2012 na 2013 rak :*

5.Jakie jest twoje ulubione koreańskie imię damskie lub męskie?

YuRi <3 <3 

6.Czy kiedykolwiek byłeś/aś w Azji?

Nie :( Niestety...

7.Kto jest twoim ultimate?

To trudne pytanie, ponieważ nie umiem wybrać, ale ostatnio mam fazę na V z BTS <3

8.Czy udało ci się zapoznać kogoś z k-popem?

Tak moją młodszą siostrę cioteczną, z pozytywnym wynikiem :D 

9.Co najbardziej urzekło cię w Azji?

Ich kultura i język.... np. japońskie i koreańskie legendy, ich przywiązanie do kwiatu wiśni... Urzekły mnie też historie o gejszach ... 

10.Od kiedy posiadasz bloga?

Od czerwca 2013 roku ;) 

Moje pytania: 

1. Masz swoją ulubioną legendę Azjatycką? Jeżeli tak napisz jaką. 
2. Co byś zrobiła, gdyby Twój bias zaczął chodzić do Twojej klasy? 
3. Śniło Ci się kiedyś coś z twoim biasem w roli głównej? 
4. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z Azja? 
5. Jak myślisz, minie Ci fascynacja tym krajem? 
6. Twoim zdaniem najlepszy k-popowy teledysk to? 
7. Gdybyś miała do wyboru mieszkanie w dormie BTS i EXO, to który wariant byś wybrała?
8. Jaka byłaby twoja reakcja, gdyby Twój bias stanął przed Tobą i wyznał Ci swoje uczucia? 
9. Czy masz jakieś zwierzątko? Jeżeli tak, to jak się wabi? 
10. Chciałabyś aby Twój ulubiony zespół przyjechał do Polski?
11. Co myślisz o rozprzestrzenianiu się k-popu w Polsce... To dobrze, czy źle? 


Blogerki które nominowałam: 

1. http://ji-yong-scenariusze.blogspot.com/2013/03/jinyoung-b1a4.html
2. http://kpop-scenarios-pl.blogspot.com/2014/03/zamknij-sie-u-kiss-rozdzia-8.html#comment-form
3. http://kpop-scenariuszee.blogspot.com/search?updated-max=2014-03-24T19:47:00%2B01:00&max-results=1

Jeszcze raz dziękuję <3 <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz