Uwaga

Proszę o pisanie w komentarzach, przy zamówieniach imię autorki, która ma dane zamówienie zrealizować :3
Hesperiata, czy Neko ^^

czwartek, 22 sierpnia 2013

Mam coś!!!


Heh... Jeszcze dużo czasu do końca ankiety, ale już mam zarys scenariusza o B.A.P. Mam tylko pytanie.... Jak myślicie czy B.A.P jako wataha wilkołaków to fajny pomysł?



Na którym zdjęciu wyglądają na członków sfory ( na którym seksowniej i przystojniej - wiem, że to trudne, bo oni zawsze są seksi )

1.




2. 

3. 

Piszcie w komentarzach. Chcę wiedzieć, który wam się podona w jakiej fryzurze itd., żeby wiedzieć jakich ich zrobić w scenariuszu. 

3 komentarze:

  1. Nie mam zielonego pojęcia. Nie umiem sobie czegoś takiego wyobrazić, z tego względu, że jak słyszę słowo "wilk", to widzę EXO. XDD
    Ale myślę, że jeśli masz taką koncepcję, to spróbuj wcielić ją w życie. A jeśli masz wątpliwości, stwórz dwie wersje scenariuszy - jedną związaną z fantastyką, drugą bardziej przyziemną. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do pytania ze zdjęciem (dopiero teraz zauważyłam XD), to myślę, że pierwsze bądź ostatnie. Choć pierwszego bym się trzymała. ^^

      Usuń
  2. Całkowicie zgadzam się z Ji Yong. Wilki kojarzą mi się tylko z kochanym EXO <3 Jednak pisz, bo jestem ciekawa, co ci z tego wyjdzie.
    A co do zdjęcia, myślę że pierwsze jest odpowiednie. Chociaż na tym trzecim, mają w sobie to coś. Trudno to wytłumaczyć... To przez te fryzury. xD

    OdpowiedzUsuń