Uwaga

Proszę o pisanie w komentarzach, przy zamówieniach imię autorki, która ma dane zamówienie zrealizować :3
Hesperiata, czy Neko ^^

wtorek, 13 maja 2014

Admin Post

Omo, nie wierzę... To już setny post.... Nie mogę uwierzyć, że już tyle jestem z wami i prowadzę tego bloga. jak wiecie mam też pomysły na duże książki... Ostatnio została poproszona o napisanie opowiadania o "Opowieści z Narnii"... będzie tam oczywiście wątek z Zuzanną i Kaspianem :D Opowiadanie zacznie się od pożegnania, w drugiej części filmu ... Więc za niedługa was zaproszę na tego bloga... Jeżeli jesteście fanami Narnii... :*


Zapraszam już do przeczytania pierwszego rozdziału: 
http://fantasyfanfiction.blogspot.com/

Proszę też o to, żebyście mi pomogli, aby ten blog był równie często czytany jak ten... Bardzo Was kocham i mam nadzieję, że mi pomożecie..... Jeżeli macie blogi to może moglibyście wspomnieć o nim....Jeżeli znacie fanów Narnii .... Dziękuję za wszelką pomoc.... Komawo :****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz